ferratum-ro_cae3a6_728x90_ro
Posturi de blog

Hai să ne folosim imaginația!

Daca citim presa, o să vedem că în acest moment este un boom imobiliar. Mai peste tot, în Romania se construiește. Românul “trebuie” să aibe cel puțin o propietate. Însa pentru un om cu oimaginație bogată este o idee de afaceri minuntă. Cum?? Pai hai sa ne gândim un pic, la acele amenajârile exterioare. Aici vizăm segmentul proprietarilor de case. Toți își doresc o gradină frumoasa. Era și o vorbă: ” Graina este oglinda omului”.

În cazul acestei idei de afacere, investițiile se ridică la nivelul câtorva sute de lei. Dar ăsta nu e un impediment, avem oferte de credite , cât vezi cu ochii.

Trebuie să investești în achiziționarea uneltelor de grădinărit dar și timp în promovarea procesului de promovare. Pentru început trebuie să îți alegi o zona prielnică ce necesită serviciile tale de amanajări și în același timp și o bază de clienți.

Amenajarea grădinilor este o afacere de succes și poate genera profituri cu multe zerouri. Asta se datorează în principal din cauza cererii care este din ce în ce mai mare, ceea ce înseamnă că un proiect amplu poate duce la câteva sute de milioane de lei. Sună bine nu??

Clienții fideli ai acestor firme care decorează amenajează și intretin gradini sunt în principal companiile și institutiile de stat ,care sunt dispuse să plătească sume ce pot depăși lejer 1 milion de lei.

Românii sunt din ce în ce mai pretențioși când vine vorba de terasele, grădinile și curtile lor. Să nu uităm însă că sunt pregătiți să plătească bani frumoși pentru acea grădină în stil baroc, japonez, englezesc sau rustic.

Daca am face un profil al clientului care apelează la serviciile aestor firme de amenajări ar fi urmatorul: persoană cu vârsta cuprinsă între 25-40 de ani, cu venituri peste cele medii și nu în ultimul rând proprietarul unei case noi.

Această idee este în special pentru cei pasionați de flori, de servicii de arhitectură peisagistică și de grădinărit. Avantajul este ca start-ul se poate da foarte rapid.

Desigur că poți începe cu amenajarea spațiilor mici, la nivel de familie, asta poate însemna și amenajarea și întreținerea de balcoane de apartamente. Asta e cea mai buna modalitate de a intra pe piață pentru un mic intreprinzător.

Fiind o idee destul de nouă pe piața din României, noțiunea de ambientare nu este foarte bine înteleasă. Dar ideea trebuie să aibe sens întâi pentru cei ce au abilitățile necesare.

Grădina pentru majoritatea oamenilor este ca un refugiu în care își încarcă bateriile peste zi, este chiar acea zona de relaxare și liniște după care tânjim toți. Dar dacă o luam pe partea cealalta , putem vedea spațiul verde ca pe o sursă de venit. Trebuie doar sa știm cum să îmbinăm utilul cu plăcutul și să scoateti bani din pasiunea pentru flori. Poți pleca de la plante în ghivechi ,plante de gradina și plante ornamentale de interior, și opțiunile sunt deschise pentru a face primul pas în afaceri.

Dacă îți faci griji de faptul că nu ai studii de specialitate , îți dau  o veste bună, nu ai nevoie de ele.Trebuie să ai pasiune și cunoștințele de bază despre cultivarea florilor și aranjamentele florale , și detalii despre aranjamentele( imaginția pentru mobilier) unei gradini de vis.

Poți să cultivi chiar tu sau să comanzi florile pe care clienții le caută dar în niciun caz pe care presupui tu că le-ar putea vrea. Ok, acum probabil te întrebi cum faci asta?? Nu durează mai mult? Tocmai din acest motiv, cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci înainte de a începe afacerea, este să cunoști foarte bine piața pe care o vizezi. Poți vizita targurile de flori, de aranjamente, poți acorda mai multă atenție acestor lucruri și cand mergi în vacanțe. Te poți interesa și de un curs- gratuit chiar-unde poți învăța bazele pentru a începe o afacere. Poți discuta chiar și în mediul online, pe rețelele de socializare ,cu oameni care au deja studii în acest domeniu.

*PUBLICITATE

Poți să citești și cursurile depre ” tiparul omului” cu siguranță te pot ajuta, să știi cum sa abordezi fiecare client în parte. Tu , ca si consultant trebuie să poti să îî oferi clientului idei de amenajare și despre plantele potrivite pentru spațiul respectiv.

Dar  trebuie să știi ca proiectarea și amenajarea unei gradini nu înseamnă doar consultanță. Trebuie să ai bine definit în minte ca sunt două lucruri diferite.Dacă proiectarea înseamnă să știi să realizezi un plan al grădinii cu sisteme de iluminat, arbori ,plante și poziționarea acestora, consultanța se referă la sugestiile pe care le oferi clientului.

De asemenea pentru mentenanță , poți să le dai sfaturi clienților în legatură cu operațiunile pe care trebuie să le facă și anume: cum trebuiesc tunși arborii sau plantele , cum pot reclica materialul vegetal, cum să folosească îngrășamintele dar și cât de des.

Bine de știut este că nu doar grădinile exterioare pot beneficia de aceste servicii, ci și cele de interior ( acum la modă sunt și balcoanele decorate ca într-un loc de relaxare).

După cum vezi,acest tip de serviciu poate fi foarte util și mai puțin costisitor pentru clienți. Serviciile tale pot viza clienții care nu doresc neapărat încheierea unui contract lunar de întreținere sau pentru grădini  a căror suprafață nu justifică cheltuieli foarte mari.

Deci dacă iei în considerare această idee, ești un om ” MARE”. Vei face investiția ,nu doar în afacere , ci și in tine pe plan intelectual. Vei avea mult mai multe cunoștințe despre lucruri total diferite dar care împreună îți vor aduce succcesul.

Cursurile despre ” tiparul omului” te vor ajuta și în viața de zi cu zi dar și pe plan profesional. Vei știi cum să abordezi un client, practic ești cu un pas înaintea lui. Acest lucru nu poate decât să te bucure, vei avea  succes garantat.

Pe altă parte, cursurile despre antreprenoriat, te vor ajuta să îți alegi segmentul de clienți, vei știi să alegi zonele și mai mult de atât vei știi cât trebuie să investești și cât.

Acestea fiind spuse, nu-ți ramâne decât să te gândești daca vrei sa ai cel mai bun  șef din lume: Adică tu!!>

NOUTĂȚI ȘI OFERTE

Cu abonamentul sunteți de acord să primiți știri și promoții de la noi și de la partenerii noștri.

Reclamă