vivacredit banner
Posturi de blog

O afacere pe Facebook

Vrând-nevrând, trebuie să acceptam că în ziua de astăzi toată lumea este conectată la internet. Tot mapamondul comunică zilnic prin intermediul calculatoarelor, a telefoanelor mobile și a multor alte tipuri de aparatură. Tehnologia avansată a devenit extrem ușor accesibilă, ea este din ce în ce mai ieftină și mai performantă.

Aproape oricine are în ziua de astăzi conturi pe Facebook sau adresă de email, se poate uita pe Google sau discuta online cu oricine altcineva de pe fața Pământului. Serviciile de internet au devenit în timp ca și cele de telefonie mobilă, ieftine și extrem de populare. Te-ai gândit vreodată să îți deschizi o mică afacere pentru care poți utiliza Facebook drept platformă de promovare? Poate unii dintre voi doresc să știe cum funcționează această metodă și doresc să își gestioneze finanțele personale în această direcție.

Peste tot în străinătate dar și în Romania există foarte multe persoane talentate într-un domeniu sau altul care și-ar dori să aibă o activitate ce le poate aduce un ban în plus. Este bine știut însă că pentru a avea succes trebuie să investești și în publicitate nu doar în ceea ce creezi sau în serviciile pe care le oferi.

*PUBLICITATE

Poate că mulți ar vrea să își direcționeze astfel o parte din finanțele personale dar nu știu cum ori se gândesc că nu-și permit să o facă. Cu toții știm cât de greu este să pui pe picioare o mică afacere, cât de mult timp îți ia și cât de multe comisioane și taxe trebuie achitate. Din fericire, în ziua de azi pentru finanțare este suficient să cauți „vreau credit nevoi personale” pe internet și vei găsi multe variante.

Dar cum ar putea să te plătească cineva pentru  ce vrei să oferi dacă tu nu știi cum să îți arăți marfa? Tocmai din această cauză metoda Facebook este cu adevărat o soluție ieftină, rapidă și eficientă atunci când vrei să promovezi afacerea ta, indiferent de domeniul pe care l-ai ales. Ține minte că e este foarte important să investești timp și bani pentru a arata altora serviciile pe care vrei să le oferi. Pentru a avea succes trebuie să devii vizibil.

Datorită progresului tehnologic remarcabil al secolului în care trăim, în ziua de azi există posibilitatea să îți faci publică oferta mult mai ieftin și mai eficient decât oricând. Internetul a devenit o piață accesată zilnic de către milioane de utilizatori și se adresează unei game extrem de largi de cumpărători dar și de ofertanți. Bineînțeles că și această modalitate de a-ți face reclamă costă ceva însă mult mai puțin decât în alte cazuri. Am putea spune fără să exageram că datorită tehnologiei beneficiem astăzi cu toții, prin intermediul Facebook, de un fel de catalog Pagini Aurii în varianta globală.

Pe lângă site-urile clasice de prezentare, frumoase însă mult mai costisitoare și mai puțin vizibile, noi vă recomandăm o pagină business de Facebook, foarte ușor de realizat și de controlat.

Tot mai multă lume are cont de Facebook, iar rețeaua de socializare atât de blamată de unii și de alții tinde să crească din ce în ce mai mult și să se transforme într-o platformă comercială. Nimeni nu poate spune cu exactitate dacă acest lucru este bun ori rău, dar reprezintă un mare avantaj atât pentru cumpărători cât și pentru ofertanți.

Pe Facebook oricine are posibilitatea să își facă gratuit o pagină pentru a prezenta, o idee sau o afacere. Indiferent dacă croșetează haine din lână colorate, întreține servicii de catering, repară calculatoare sau înlocuiește țevile de la baie, oricine este liber să își creeze propria pagină.

Pasul următor este ca utilizatorul paginii să își cumpere spațiul de reclamă. Prețurile dedicate promovării sunt diferite și pentru orice postare fiecare dintre noi își poate alege singur suma pe care dorește să o plătească.

Aceasta sumă se achită online cu orice fel de card iar prețurile variază și sunt adaptate în funcție de timpul afișării. Cu cât postarea ta va fi distribuită mai mult timp online, cu atât costul promovării va fi mai ridicat. Utilizatorul este liber să își aleagă numărul de zile pe parcursul cărora se va desfășura promoția și va putea fixa individual chiar și orele la care aceasta se va activa sau încheia.

Facebook are un sistem automat care corelează mai multe setări. Orice utilizator poate deveni proprietarul unei astfel de pagini, creatorul poate delega și alte persoane drept editori. Astfel, există posibilitatea ca mai multe persoane să utilizeze și să administreze aceste promoții pe pagină. Odată ce datele cardului au fost introduse, Facebook va trage banii de pe el.

Foarte important este faptul că Facebook îți dă posibilitatea să îți alegi singur audiența pe care ți-o dorești pentru fiecare postare în parte. Poți selecta singur țările cărora dorești să te adresezi. Poți controla de asemenea amănunte precum sexul și hobbyurile, locația, țara sau chiar localitatea, ocupațiile și vârsta celor cărora pagina ta de Facebook le va apărea online.

Este foarte important să hotărăști singur aceste amănunte pentru a avea control asupra vizibilității paginii respective. De aceea, Facebook recomandă ca fiecare dintre cei ce cumpără un asemenea spațiu de reclamă să parcurgă aceste etape și să activeze setările individual în funcție de preferințele sale proprii.

Pentru o sumă ce poate varia între 2 dolari și câteva sute, platforma de socializare îți poate promova mica afacere, oriunde îți dorești.

Poziționarea nu poate fi chiar perfectă bineînțeles, însă prin această metodă folosită din ce în ce mai des peste tot în lume se încercă o promovare și o plasare cât mai corectă posibil.

Prin aceasta metodă, publicul țintă este ales în funcție de ceea ce își dorește proprietarul paginii. Tot el este cel care, va primi un raport amănunțit ce cuantifică exact impactul pe care l-a avut anunțul său asupra categoriilor de public pe care le-a ales.

Ca orice altă metodă de publicitate, nici aceasta nu este perfectă. Trebuie spus însă că este totuși una foarte la modă, rapidă și cu impact vizibil în mod direct. Este tot mai populară și numeroase afaceri tind să utilizeze această metodă din ce mai frecvent.